دانلود فیلم سینمایی عنکبوت با کیفیت عالی (Full HD)

دانلود فیلم عنکبوت (Killer Spider) به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد

دانلود فیلم عنکبوت

دانلود فیلم عنکبوت

عنوان اثر : عنکبوت | محصول : ایران | ژانر : معمایی، اکشن، جنایی

  کارگردان : ابراهیم ایرج‌زاد | تهیه کننده : جواد نوروزبیگی | نویسنده : اکتای براهنی

سال تولید : 1398 | تاریخ انتشار : 1401 |  مدت زمان : 93 دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر

فیلم سینمایی عنکبوت «Killer Spider» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1398 تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان :

«فیلم عنکبوت» در مورد یک قاتل سریالی به نام سعید حنایی با بازی (محسن تنابنده) ملقب به قاتل عنکبوتی است که در دهه 79 تا 80 شمسی، 16 زن خیابانی را در شهر مشهد به قتل رساند و پس از دستگیری به واسطه فرار قربانی آخر، در جلسات دادگاه از عملکرد خود در راستای پاکسازی و امر به معروف و نهی از منکر دفاع کرد.سعید حنایی یک قاتل زنجیره‌ای ایرانی بود که زنان خیابانی را در مشهد به قتل می‌رساند. وی کارگری بود که به‌همراه همسر و دو پسرش در خانه‌ای در منطقهٔ فقیرنشین مشهد زندگی می‌کرد. او در 28 فروردین 1381 در مشهد اعدام شد.

لینک های دانلود فیلم عنکبوت

دانلود با کیفیت BluRay

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

بازیگران :

محسن تنابنده در نقش (سعید حنایی)، ساره بیات در نقش (زهرا)، شیرین یزدان بخش در نقش (ملکه)، ماهور الوند در نقش (افسانه)، گلنوش قهرمانی در نقش (مژگان)، علی باقری، مهدی حسینی نیا، جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، سحر عبدالهی، حمیدرضا هدایتی راد، نیوشا علیپور، یوسف خسروی و فرید سجادی حسینی از جمله بازیگران «عنکبوت» هستند.

درباره فیلم :

فیلم ایرانی عنکبوت به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1398 تهیه و تولید شده است. این اثر به کارگردانی «ابراهیم ایرج‌زاد»، تهیه‌کنندگی «جواد نوروزبیگی» و نویسندگی «اکتای براهنی» است و پس از فیلم‌ سینمایی «تابستان داغ» دومین تجربه سینمایی ایرج‌زاد به حساب می‌آید. سینمایی عنکبوت زندگی سعید حنایی قاتل زنجیره ایی زنان خیابانی مشهد را روایت میکند. فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد در نخستین حضور جهانی‌اش در جشنواره بوسان 2020 در بخش پنجره‌ای به سینمای آسیا به نمایش در آمد. همچنین فیلم سینمایی «عنکبوت» به عنوان یکی از 14 فیلم حاضر در بخش رقابتی جشنواره فیلم‌های آسیایی  «اوساکا» در کشور ژاپن انتخاب شد.

عوامل ساخت :

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان ابراهیم ایرج‌زاد، تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، جانشین تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار: محمدصادق رنجکشان، نویسنده: اکتای براهنی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، تدوین: سهراب خسروی، موسیقی: حامد ثابت، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح لباس: نازنین خزاعی، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، مجری طرح: امیرحسین نوروزبیگی، مدیر تولید: شهاب علی‌بخشی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: سینا قویدل، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، اصلاح رنگ: کامران سحرخیز، لابراتوار: استودیو روشنا، مدیر تدارکات: حسین میرزامحمدی، دستیار اول کارگردان: محمدرضا کشمیری، برنامه‌ریز: سیدجواد حسینی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، فیلم پشت صحنه: باران جعفری، مشاور رسانه ای: نغمه دانش و عکاس: حبیب مجیدی.

تیزر فیلم عنکبوت :

 

 

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها