دانلود فیلم سینمایی آهنگ دو نفره با کیفیت عالی (Full HD)

دانلود فیلم آهنگ دو نفره ( Duo Song ) به کارگردانی آرزو ارزانش.

دانلود فیلم آهنگ دو نفره

دانلود فیلم آهنگ دو نفره

عنوان اثر : فیلم سینمایی آهنگ دو نفره | محصول : ایران | ژانر : کمدی، خانوادگی، اجتماعی

  کارگردان : آرزو ارزانش | تهیه کننده : جواد نوروزبیگی | نویسنده : بابک کایدان

مخاطب : خانواده | سال تولید : 1399 | تاریخ انتشار : 1402 |  مدت زمان : 91 دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر

فیلم سینمایی آهنگ دو نفره «Duo Song» به کارگردانی آرزو ارزانش و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1399 تهیه و تولید شده است.

لینک های خرید و دانلود فیلم آهنگ دو نفره

خرید و دانلود با کیفیت 480P قیمت 12000 تومان

خرید و دانلود با کیفیت 720P قیمت 13000 تومان

خرید و دانلود با کیفیت 1080P قیمت 15000 تومان

خرید و دانلود با کیفیت 1080hq قیمت 18000 تومان

خرید و دانلود با کیفیت Bluray قیمت 20000 تومان

 

دانلود فیلم آهنگ دو نفره

خلاصه داستان

فیلم آهنگ دو نفره داستان خواننده‌ای منظم و با برنامه به نام ایلیا کمالات با بازی (فرزاد‌فرزین) است که باوجود قرارداد 10 ساله‌اش نمی‌تواند مدتی خوانندگی کند و در همین راستا با شخصی به نام پاشا با بازی (احمد مهران‌فر) آشنا می‌شود که قرار است جایگزین او شود. در ابتدا با جایگزینی پاشا نظم زندگی ایلیا به هم می‌خورد، اما رفته رفته با یکدیگر کنار می‌آیند و اتفاقات دیگری را با هم رقم می‌زنند….‌.

دانلود فیلم سینمایی آهنگ دو نفره

بازیگران و نقش

1- احمد مهران‌فر در نقش (پاشا)

2- فرزاد فرزین در نقش (ایلیا کمالات)

3- بهاره کیان‌افشار در نقش (الیکا کمالات)

4- هادی کاظمی در نقش (صمصامی)

5- علیرضا استادی در نقش (پدر گلاویژ)

6- النا حیدری در نقش (شیرین)

7- امیرحسین رستمی در نقش (سامی)

8- جواد زیتونی در نقش (پدربزرگ نامزد پاشا)

9- علی برقی در نقش (خدمتکار پدر گلاویژ)

10- سهی بانو ذوالقدر در نقش (گلاویژ)

11- حمیدرضا دشتی

12- علیرضا استادی در نقش (پدر گلاویژ)

13- شیرین آقارضاکاشی

فیلم سینمایی آهنگ دو نفره

درباره فیلم

فیلم سینمایی آهنگ دو نفره «Duo Song» به کارگردانی آرزو ارزانش و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1399 تهیه و تولید شده است. فیلمنامه این فیلم توسط مصطفی زندی براساس طرحی اولیه از سامان سامانی، به نگارش درآمده است، آهنگ دو نفره اولین تجربه ساخت فیلم سینمایی (آرزو ارزانش) محسوب می‌شود. آهنگ دو نفره از آن فیلم‌هایی است که تمام تلاش خود را می‌کند تا با زوج سازی و استفاده از جذابیت‌هایی که  ساختن این زوج به وجود می‌آورد داستان خود را پیش ببرد.

فیلم آهنگ دو نفره

در سینمای جهان این یک رسم پذیرفته شده است که موسیقی‌دانان و خوانندگان مشهور در فیلم‌های سینمایی حضور پیدا کنند. فرانک سیناترا، امینم، آیس کیوب و… از جمله خوانندگان مشهوری هستند که به عنوان بازیگر در فیلم‌های سینمایی حضور پیدا کردند. موسیقی و سینما پیوند تگاتنگی با هم دارند.

دانلود کامل فیلم آهنگ دو نفره

موسیقی به‌عنوان یکی از هنرهای پرطرفدار زمینه دراماتیک خوبی برای روایت داستان‌های متنوع در سینما دارد. به همین خاطر است که اکثر کارگردانان بزرگ جهان به ساخت آثاری که موسیقی محور اصلی داستان آن‌ها است روی آوردند. آثاری که یا به زندگی موسیقی‌دان‌ها پرداختند (مانند آمادئوس و روی خط راه برو) یا داستان‌شان درباره این هنر و حواشی پیرامون آن است (مانند ویپلش). در سینمای ایران هم چند وقتی است که کارگردانان سینمای ایران به استفاده از خوانندگان مشهور موسیقی پاپ در فیلم‌ها و سریال‌ها روی آوردند.

فیلم آهنگ دو نفره

 در ابتدا حضور خوانندگان مشهور بیشتر حالتی دکوراتیو داشت و کارگردانان صرفاً برای جلب تماشاگر از آن‌ها استفاده می‌کردند. اما در سال‌های اخیر سینماگران ایرانی توجه بیشتری به نوشتن داستان‌هایی با محوریت موسیقی نشان دادند و نقش دراماتیک مهمی در داستان برای خوانندگان در نظر گرفتند.
آهنگ دو نفره یکی از آخرین تلاش‌های سینمای ایران برای استفاده درست از یک خواننده محبوب در یک فیلم سینمایی است. فیلمی کمدی که موسیقی در آن نقشی محوری دارد و از حضور فرزاد فرزین به‌عنوان یکی از مشهورترین خوانندگان پاپ سینمای ایران بهره می‌برد.

دانلود قانونی فیلم آهنگ دو نفره

عوامل ساخت

1-کارگردان: آرزو ارزانش

2- تهیه کننده: جواد نوروزبیگی

3- نویسنده: بابک کایدان

4- دستیار تهیه کننده: سامان سامانی

5- دستیار اول کارگردان: رهام مخدومی

مشاور کارگردان: مسعود اطیابی، سرپرست گروه کارگردانی: مانفرد اسماعیلی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، سرمایه گذاران: میترا رستمی و یاسر جعفری، مدیر تولید: امیرحسین نوروزبیگی، آهنگساز: امیر توسلی، تدوین: سهراب خسروی، صدابردار: عباس رستگار پور، صداگذار: آرش قاسمی، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، طراح صحنه: محسن غلامی، جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی، جانشین تولید: آرش صالحی، مدیر تدارکات: جواد باقری، عکاس: رامونا میریان، مشاور رسانه‌ای: امید سهرابی.

دانلود فیلم آهنگ دو نفره

رده بندی سنی فیلم آهنگ دو نفره

تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال توصیه نشده است.

دانلود فیلم آهنگ دو نفره

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها