دانلود فیلم سینمایی شهر هرت با کیفیت عالی (Full HD)

دانلود فیلم شهر هرت ( Lawless City ) به کارگردانی کریم امینی.

دانلود فیلم شهر هرت

دانلود فیلم شهر هرت

عنوان اثر : فیلم سینمایی شهر هرت | محصول : ایران | ژانر : کمدی، خانوادگی

  کارگردان : کریم امینی | تهیه کننده : محمدحسین فرحبخش | نویسندگان : مهدی محمدنژادیان، پدرام کریمی

مخاطب : خانواده | سال تولید : 1401 | تاریخ انتشار : 1402 |  مدت زمان : 95 دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر

فیلم سینمایی شهر هرت «Lawless City» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش در سال 1401 تهیه و تولید شده است.

دانلود فیلم شهر هرت

خلاصه داستان

پرویز با بازی (پژمان جمشیدی) و پرستو با بازی (شبنم مقدمی)، خواهر و برادری هستند که سعی دارند از راه‌های خلاف کسب درآمد کنند. پرستو دوست دارد تا 44 سالش نشده ازدواج کند ولی نامزدش به جرم اختلاس در زندان است. وحید، نامزد پرستو، باید جریمه سنگینی بپردازد، چرا که به سلطان سکه معروف شده و جرمش سنگین است. پرستو نقشه‌ای می‌کشد و برای پرویز، یک آمبولانس نعش‌کش تهیه می‌کند تا به وسیله آن به سراغ مرده‌های پولدار شهر رفته و با جا زدن پرستو به جای همسر صیغه‌ای آن‌ها، از خانواده متوفی اخاذی کنند.

دانلود فیلم سینمایی شهر هرت

در یکی از این اخاذی‌ها، پرستو متوجه می‌شود که شخص مورد نظر نمرده و به صورت نمادین مجلس ترحیمی برای او گرفته‌اند. پرستو و پرویز به سراغ این شخص، یعنی سالار، می‌روند و به خاطر حفظ راز او، طلب پول می‌کنند. سالار که از دست افراد یک موسسه خیریه فرار کرده به آن‌ها وعده می‌دهد که در صورت رازداری و پناه‌دادن به او، به این خانواده 2 میلیارد بدهد. پرویز و پرستو از سالار نگه‌داری می‌کنند و در کارها همراه او هستند تا اینکه سالار آن‌ها را به پلیس لو داده و با دلارها متواری می‌شود.

فیلم سینمایی شهر هرت

بازیگران و نقش

1- پژمان جمشیدی در نقش پرویز

2-شبنم مقدمی در نقش پرستو

3- بابک کریمی در نقش سالار

4- اکبر رحمتی در نقش اشکان

5- شهین تسلیمی

6- بهناز پورفلاح

7- مهدی حاجی‌زاده

8- رضا نیلی

9- یاشار مؤمن‌زاده

10- شراره ارمغانی

11- علی کریمیان

12- گیتی شاکری

13- سولماز صادقی

14- رحمت نوری

15- وحید اسمی‌خانی

16- منصور نوری

17- حسین لواسانی

فیلم شهر هرت

درباره فیلم

فیلم سینمایی شهر هرت «Lawless City» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش در سال 1401 تهیه و تولید شده است. کریم امینی که کمدی فیلم فسیل را نیز روی پرده دارد قطعاً یکی از امتیازاتی است که سبب می‌شود تا بخشی از مخاطبان، به دلیل حضور وی، به تماشای این فیلم بنشینند. فیلم شهر هرت با فروش 76 میلیارد تومانی بعد از دو فیلم فسیل و هتل در رده سوم قرار گرفت تا از این نظر به یکی از آثار پرفروش سینمای ایران تبدیل شود.

دانلود کامل فیلم شهر هرت

حالا دیگر نام پژمان جمشیدی یک تنه می‌تواند تضمین کننده فروش یک فیلم باشد. حضور پرکار او در اکران 1402 نشان می‌دهد تهیه‌کنندگان حساب ویژه‌ای روی بازگشت سرمایه‌شان با بازی جمشیدی کردند. جمشیدی امسال فیلم‌های هتل و شهر هرت و ویلای ساحلی و بی‌مادر را روی پرده داشت. عباس قادری، خواننده قدیمی ایران در این فیلم به اجرای برنامه پرداخته که این اتفاق، برای نخستین بار پس از انقلاب رخ می‌دهد و می‌تواند طرفداران این خواننده را نیز به سینماها بکشاند.

دانلود کامل فیلم شهر هرت

حسین فرح‌بخش تهیه‌کننده قدیمی سینما در فیلم‌های قبلی خود نیز از حضور خوانندگان قدیمی از جمله محمود جهان و جواد یساری استفاده کرد و حالا با آوردن عباس قادری به هنرمندان قدیمی هم بها داد.
موضوع فیلم نیز ازجمله مواردی است که می‌تواند به جذب مخاطب و البته رضایت‌مندی آن‌ها کمک کند: این فیلم، پشت پرده‌ای طنازانه از زندگی اختلاسگرانی ارائه داده که برای رسیدن به مقاصد شخصی، همه را قربانی می‌کنند ولی خبر ندارند از آنکه گاهی خودشان ممکن است گرفتار افتادگانی شوند که با زیرکی، قضایا را عوض می‌کنند.

دانلود قانونی فیلم شهر هرت

عوامل ساخت

1- کارگردان: کریم امینی

2- فیلمنامه: مهدی محمدنژادیان و پدرام کریمی

3- تهیه کننده: محمدحسین فرحبخش

4- مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا

تدوین: مستانه مهاجر، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، موسیقی: محمد احمدی، صدابردار: سهیل متولی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح صحنه: سعید هنرمند، جلوه‌های بصری: امیر ولی خانی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، خواننده: عباس قادری، مدیر تولید: محمدرضا عزت‌خانی و عکاس: عباس بغدادی.

دانلود قانونی فیلم شهر هرت

رده بندی سنی فیلم شهر هرت

تماشای این فیلم برای افراد زیر 15 سال توصیه نشده است.

خرید فیلم شهر هرت

3 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. حمید آقایی گفت:

    فیلم خنده داری بود ولی فسیل و هتل خیلی بهتر بودند.

  2. عرشیا گفت:

    ترکیدیم از خنده حتما نگاه کنید عالی بود کلا چی بگم بهترینه

  3. مبین گفت:

    سلام کجاست اینک دانلود