دانلود فیلم سینمایی پرونده باز است با کیفیت عالی (Full HD)

دانلود فیلم پرونده باز است ( The Case is Open ) به کارگردانی کیومرث پوراحمد.

دانلود فیلم پرونده باز است

دانلود فیلم پرونده باز است

عنوان اثر : فیلم سینمایی پرونده باز است | محصول : ایران | ژانر : جنایی، درام، اجتماعی

  کارگردان : کیومرث پوراحمد | تهیه کننده : علی قائم مقامی | نویسنده : کیومرث پوراحمد

مخاطب : خانواده | سال تولید : 1401 | تاریخ انتشار : 1402 |  مدت زمان : 90 دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر

فیلم سینمایی پرونده باز است «The Case is Open» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی علی قائم مقامی در سال 1401 تهیه و تولید شده است.

لینک های دانلود فیلم پرونده باز است

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت BluRay

 

خلاصه داستان

در یک درگیری بین دو نوجوان هم محله‌ای به نام‌های علیرضا سرابی با بازی (یزدان عیدی) و فرهاد کیوانی با بازی (پویا نجفی) که دل در گروی عشق دختری به نام نرگس با بازی (راشین ربی) دارند، علیرضا به دست فرهاد به قتل می‌رسد. والدین علیرضا تقاضای قصاص می‌کنند و تلاش‌های خواهر علیرضا و نامزدش، سیفی رئیس کانون اصلاح و تربیت و پدر علیرضا برای بخشش اولیای دم تا آخرین لحظات ادامه می‌یابد…‌.

فیلم پرونده باز است

بازیگران و نقش

1- پژمان بازغی در نقش (آقاسیفی)

2- محمدرضا غفاری در نقش (حامد محمود)

3- نسیم ادبی در نقش (نجمه)

4- حسین پاکدل در نقش (عبدالله سرابی)

5- شادی مختاری در نقش (هما سرابی)

6- علی باقری در نقش (پدر فرهاد)

7- سام قریبیان در نقش (بازپرس)

8- مه‌لقا باقری در نقش (خانم فخر)

9- پویا نجفی در نقش (فرهاد کیوانی)

10- راشین ربی در نقش (نرگس)

11- مهبد جهان‌نوش در نقش (قنبر)

12- محمدمتین ستاری در نقش (ستار)

13- یزدان عیدی در نقش (علیرضا سرابی)

فیلم پرونده باز است

درباره فیلم

فیلم سینمایی پرونده باز است «The Case is Open» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی علی قائم مقامی در سال 1401 تهیه و تولید شده است. بخش عمده‌ای از این فیلم در زندان قزل حصار و کانون اصلاح و تربیت فیلمبرداری شده است. این فیلم در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت. پرونده باز است، آخرین ساخته کیومرث پوراحمد پیش از مرگ او بود. او حدود دو ماه پس از اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر، درگذشت. این آخرین اثری است که پوراحمد کارگردانی کرد اما ایشان نتوانست به سالهای قبل خود بازگردد که مخاطب سینما خواهران غریب یا شب یلدای دیگر ببیند.

فیلم سینمایی پرونده باز است

علی قائم مقامی تهیه‌کننده فیلم، در پاسخ به این این سؤال که آیا قوه قضاییه در این فیلم سرمایه‌گذاری کرده‌است یا خیر؟ پاسخ داد: این فیلم در بخش خصوصی تهیه شده‌است. سرمایه آن متعلق به بنده است و هیچ سازمانی در تهیه آن دخیل نیست. کاری که قوه قضاییه کرد، امکاناتی مانند در اختیار گذاشتن زندان و دادگاه بود که ما توانستیم در آن فیلمبرداری کنیم و همکاری خوبی داشتند.

فیلم سینمایی پرونده باز است

نقد و بررسی

علیرضا بهرامی | فیلمنامه دارای حشوهایی است که می‌توان گفت در ادامه، تدوین‌گر نیز کارش را به‌دقت و درستی انجام نداده است؛ وگرنه چرا فیلمی که دارای پلان‌ها و سکانس‌های زائدی است که باعث ایرادگیری مخاطب می‌شود، به‌جای ۹۰ دقیقه حدود 110 دقیقه باید به طول بینجامد؟ فیلمبرداری کار نیز دارای ایرادهایی است، که مشخصا درسکانس کوتاه مربوط به شنیدن خبر رضایت دادن خانواده مقتول، در زندان، ضعف‌های خود را نشان می‌دهد. موسیقی فیلم نیز محل بحث می‌تواند باشد که با یک فیلم مختص نوجوانان آیا رفتاری کلیشه‌ای داشته و آیا به همان اصل تفاوت نسلی توجه کرده است؟

دانلود فیلم سینمایی پرونده باز است

محمدحسین بنی‌احمدی | داستان‌های فیلم به درستی شکل نمی‌گیرد و مخاطب با هیچ داستانی همراهی نمی‌کند و داستان عشق، قتل و رضایت گرفتن فیلم به خوبی به آن پرداخته نمی‌شود و فیلم به شکل آزار دهنده‌‌ای بی‌نظم و بی‌منطق در روایت است و فیلم های دهه شصت سینمایی ایران از این فیلم به مراتب بهتر است. شعار زدگی بیش از حد در این فیلم آزار دهنده است و به صورت عیان در دیالوگ ها این شعار زدگی کاملا مشهود است و این فیلم ناامیدی را بیش از حد تبلیغ می‌کند و مسائلی از قبیل قتل، خودکشی و لواط را مطرح می‌کند که پرداختن به این مسائل ضروری نیست.

دانلود کامل فیلم پرونده باز است

عوامل ساخت

1- کارگردان : کیومرث پوراحمد

2- تهیه کننده : علی قائم مقامی

3- مدیر فیلمبرداری: اصغر رفیعی‌جم

4- تدوین: خشایار موحدیان‌ و سعید سیاح

5- موسیقی: حمیدرضا یراقچیان

طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، صدابردار: بهمن حیدری، صداگذار و ترکیب صدا: مهدی جمشیدیان، طراح صحنه و لباس: امیرعباس دهقانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرزاد ظریفی، فیلمبردار: احمدرضا گودرزی، مدیر تدارکات: حسین روزبهانی، عکس: مهدی حیدری،تهیه کننده: علی قائم مقامی.

دانلود کامل فیلم پرونده باز است

رده بندی سنی فیلم پرونده باز است

تماشای این فیلم برای افراد زیر 15 سال توصیه نشده است.

دانلود کامل فیلم پرونده باز است

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها