دانلود فیلم سینمایی گل به خودی با کیفیت عالی (Full HD)

دانلود فیلم گل به خودی (Own Goal) به کارگردانی احمد تجری.

دانلود فیلم گل به خودی

دانلود فیلم گل به خودی

عنوان اثر : گل به خودی | محصول : ایران | ژانر : کودک، فانتزی، موزیکال

  کارگردان : احمد تجری | تهیه کننده : علی قائم مقامی | نویسندگان :  احمد تجری، لاله قهرمانی

سال تولید : 1399 | تاریخ انتشار : 1401 |  مدت زمان : 90 دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر

فیلم سینمایی گل به خودی «Gol Be Khodi» به کارگردانی احمد تجری و تهیه کنندگی علی قائم مقامی در سال 1399 تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان:

«گل به خودی» با فضایی موزیکال اولین تجربه نویسندگی و کارگردانی «احمد تجری» است که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. فیلم گل به خودی با فضایی شاد و موزیکال، قصه آمال و آرزوهای چند کودک را روایت می‌کند که به کمک چند عروسک وارد ماجراهایی فانتزی و جذابی می‌شوند…

لینک های دانلود فیلم گل به خودی

دانلود با کیفیت BluRay

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

بازیگران:

شقایق فراهانی در نقش (آقا فیروز)، علیرضا استادی، نسیم ادبی، ابوالفضل رجبی، رایان سرلک، ستاره حسینی، مهسا ایرانیان، محمدرضا علی نیا، ال آی بشارت ، علی برقی، آرینا تجری، پانته‌آ خادمی، غزاله اکرامی و با حضور علی رهبری و آرین بهاری (پازل بند) بازیگران فیلم سینمایی گل به خودی هستند.

درباره فیلم:

فیلم سینمایی گل به خودی «Gol Be Khodi» به کارگردانی احمد تجری و تهیه کنندگی علی قائم مقامی در سال 1399 تهیه و تولید شده است. «گل به خودی» اولین ساخته احمد تجری است که در ژانر کودک و نوجوان به تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی است. فیلمنامه این اثر نوشته مشترک احمد تجری و لاله قهرمانی است و فضايي رئال، عروسکی و موزيكال دارد. این فیلم در ژانر کودک و نوجوان تولید شده و گروه پازل علاوه بر حضور علی رهبری و آرین بهاری به عنوان بازیگران فیلم، ساخت موسیقی متن را نیز بر عهده دارند. همچنین یکی از قطعات جدید این گروه در «گُل به خودی» رونمایی شد. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

عوامل ساخت:

طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: ثنا نوروزبیگی، مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، تدوین: عماد خدابخش،
صدابردار: امیر شاهوردی، صداگذار: مهدی جمشیدیان، فیلمنامه: لاله قهرمانی، احمد تجری، موسیقی: مجتبی تیموری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرزاد ظریفی، جانشین تولید: حسین روزبهانی، عکس: مهدی حیدری، مدیر تدارکات: برزو تقی نژاد، سرمایه گذاران: فریبا عزیزی، علی قائم مقامی، احمد تجری، جلوه های ویژه بصری: سعید خلیلی، کارگردان احمد تجری، تهیه کننده علی قائم مقامی، پخش: هدایت فیلم.

تیزر فیلم گل به خودی:

 

 

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها