دانلود فیلم سینمایی ستاره بازی با کیفیت عالی (Full HD)

دانلود فیلم ستاره بازی ( Playing with Stars ) به کارگردانی هاتف علیمردانی.

دانلود فیلم ستاره بازی

دانلود فیلم ستاره بازی

عنوان اثر : فیلم سینمایی ستاره بازی | محصول : ایران | ژانر : درام، اجتماعی

  کارگردان : هاتف علیمردانی | تهیه کننده : علی سرتیپی | نویسنده : هاتف علیمردانی

مخاطب : بزرگسال | سال تولید : 1398 | تاریخ انتشار : 1402 |  مدت زمان : 97 دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر

فیلم سینمایی ستاره بازی «Setareh Bazi» به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه کنندگی علی سرتیپی در سال 1398 تهیه و تولید شده است.

دانلود فیلم ستاره بازی

خلاصه داستان

فیلم قصه یک خانواده سه نفره با بازی فرهاد اصلانی در نقش (محمود)، شبنم مقدمی  در نقش (راحله)و ملیسا ذاکری در نقش (صبا) است که پس از برنده شدن در لاتاری به آمریکا مهاجرت می‌کنند. دعوا و مشاجرات فراوان زن و شوهر، باعث جدایی آنها می‌شود حال آنکه اثرات این مرافعه‌ و آسیب‌های طلاق پدر و مادر، تاثیر بسیار بدی روی دختر خانواده می‌گذارد. از این رو دختر نوجوان خانواده از سویی با غربت و مشکلات مهاجرت دست و پنجه نرم می‌کند و از جهت دیگر، خانواده خود را از هم پاشیده می‌بیند تا نخستین پناه درد و رنج‌های خود را استفاده از داروهای مخدر بداند، فیلم «ستاره‌بازی» روایت سرگشتگی و آشفتگی این دختر نوجوان و جوان است که به تصور در آمده است…‌.

دانلود فیلم ستاره بازی

بازیگران و نقش

1- فرهاد اصلانی در نقش (محمود)

2- ملیسا ذاکری در نقش (صبا)

3- مارشال منش در نقش (خزاعی)

4- هستی جوادی

5- مایکل مدسن

6- علی مصفا در نقش (روانشناس)

7- شبنم مقدمی در نقش (راحله همسر محمود)

8- لیندا جویس نرس در نقش (راملی حدوچی)

9- هاوارد رسنزتین در نقش (کایلا لفرانسیس)

10- دان لیستر در نقش (مریم فرجو)

11- هیدی کدنبرگ

12- دوان فورد در نقش (سارا مکنوتی)

13- جان ویلر

14- حسن صنعتی در نقش (شاهین)

15- سامان اصلانی در نقش (سیامک غفاری)

16- سیده فاطمه شاهورانی

دانلود فیلم ستاره بازی بدون سانسور

درباره فیلم

فیلم سینمایی ستاره بازی «Setareh Bazi» به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه کنندگی علی سرتیپی در سال 1398 تهیه و تولید شده است. نهمین فیلم هاتف علیمردانی فیلمی است که در مورد مهاجرت و بی‌توجهی به بنیان خانواده ساخته شده و از جمله فیلم‌های مضمون‌گرای او به شمار می‌آید، این فیلم از جهاتی پیشروترین فیلم علیمردانی است که زندگی واقعی یک خانواده مهاجر ایرانی ساکن در آمریکا را به تصویر در آورده است.

دانلود فیلم ستاره بازی بدون سانسور

هاتف علیمردانی که یکی از کارگردانان پرکار سینمای ایران در دهه نود به شمار می رفت. مشهورترین ساخته این کارگردان «کوچه بی نام» است و آخرین فیلمش تا پیش از ساخت «ستاره بازی»، «کلمبوس» بود. این فیلم در کشور کانادا فیلمبرداری شده‌است، همچنین در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

دانلود فیلم سینمایی ستاره بازی

عوامل ساخت

1- کارگردان: هاتف علیمردانی

2- تهیه‌کننده: علی سرتیپی

3- مدیر فیلمبرداری: معین مطلبی

4- تدوین: امیر ادیب‌پرور

5-  موسیقی: بامداد افشار

6- منشی صحنه: ندانوروزی

7- برنامه ریز: آوازه شهنواز

8- عکاس: مسعود پاکدل

9- مدیر فیلمبرداری: معین مطلبی

10- فیلم بردار: مهرداد حیدریان، ایمان بهره بخش

طراحی گریم: رکسانا رضوی، صداگذاری و ترکیب صدا: امیر حسین قاسمی، مدیر تولید: حسن صنعتی، طراح جلوه های ویژه: محمد لطفعلی، بدلکار: استفان جولینی، تدارکات: حسن بهرامی، طراح گرافیک: شایان شفابخش.

دانلود فیلم سینمایی ستاره بازی

رده بندی سنی فیلم ستاره بازی

تماشای این فیلم برای افراد زیر 15 سال توصیه نشده است.

دانلود فیلم ستاره بازی

واکنش منتقدان به فیلم

بعد از اولین نمایش ستاره بازی در سینمای مطبوعات، واکنش‌ها به فیلم تقریبا همان بود که انتظار می‌رفت. فیلمی که در ابعاد سینمای ایران حداقل‌های را رعایت می‌کند، با انتظارات تماشاگر کنار می‌آید و جاه‌طلبی چندانی هم ندارد. از نظر بصری، فیلم و سروشکل بهتری پیدا کرده اما فیلمنامه و پرداخت با کارهای قبلی علیمردانی تفاوت چندانی ندارد.

دانلود فیلم ستاره بازی

در اجرا نیز علیمردانی سعی کرده از همان پیش‌فرض‌های همیشگی درباره جهان بی‌رحم غرب و خطرات مهاجرت استفاده کند و در این زمینه فیلم حرف تازه یا دستاورد ویژه‌ای ندارد و به دنبال عمق و پیچیدگی هم در مضمون و فرم نمی‌رود و هدفش تاثیرگذاری حداکثری است.

دانلود فیلم ستاره بازی

آنچه که بعد از نمایش فیلم در میان منتقدان و خبرنگاران و حتی مخاطبان فیلم بارها و بارها پرسیده شده و هنوز به جواب قانع‌کننده‌ای نرسیده، این است که علیمردانی فیلمش را هشداری جدی درباره روند رو به رشد مهاجرت به مثابه یک غده خطرناک می‌دادند و سعی داشته از آثار سوء فرهنگ منحط غرب بر خانواده‌های ایرانی بگوید، در حالی که خودش چند سال است مهاجرت کرده و همراه با خانواده‌اش در آمریکا اقامت دارد! همین تناقض به کلیت اثر هم راه پیدا کرده و احتمالا مهم‌ترین عاملی است که میان مخاطب و اثر فاصله می‌اندازد.

دانلود فیلم ستاره بازی

افتخارات

نسخه‌ای از فیلم سینمایی ستاره بازی برای نخستین بار در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد که توانست افتخارات زیر را کسب کند.

ملیسا ذاکری نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن

رکسانا رضوی نامزد سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی

دانلود فیلم ستاره بازی

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها