دانلود فیلم سینمایی کت چرمی با کیفیت عالی (Full HD)

دانلود فیلم کت چرمی ( Leather Jacket Man ) به کارگردانی حسین میرزامحمدی.

دانلود فیلم کت چرمی

دانلود فیلم کت چرمی

عنوان اثر : فیلم سینمایی کت چرمی | محصول : ایران | ژانر : درام، رازآلود

  کارگردان : حسین میرزامحمدی | تهیه کننده : کامران حجازی | نویسنده : مسعود هاشمی نژاد

مخاطب : خانواده | سال تولید : 1401 | تاریخ انتشار : 1402 |  مدت زمان : 99 دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر

فیلم سینمایی کت چرمی «Leather Jacket Man» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه کنندگی کامران حجازی در سال 1401 تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان

عیسی فرهمند، با بازی (جواد عزتی) کارمند بازرسی سازمان بهزیستی در جریان بازدید از یک مرکز نگهداری دختران خیابانی، متوجه باند فساد مشکوکی می‌شود که او را به یک مهمانی زیرزمینی ممنوعه می‌رساند‌….

دانلود فیلم کت چرمی

بازیگران و نقش

1- جواد عزتی در نقش (عیسی فرهمند)

2- صابر ابر در نقش (آقا صالحی)

3- گلاره عباسی در نقش (خانم پونه سرافراز)

4- پانته‌آ پناهی‌ها در نقش  (زری مادر ثریا)

5- ستاره پسیانی در نقش (پرستو دختر مصیب)

6- عباس جمشیدی‌فر در نقش (پسر مصیب)

7- مائده طهماسبی

8- بهزاد خلج

9- امین میری

10- محمد صدیقی مهر

11- آیدا ماهیانی

12- سارا حاتمی

13- رویا تیموریان

14- سیامک احصایی

دانلود فیلم کت چرمی

درباره فیلم

فیلم سینمایی کت چرمی «Leather Jacket Man» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه کنندگی کامران حجازی در سال 1401 تهیه و تولید شده است.

دانلود فیلم سینمایی کت چرمی

حسین میرزامحمدی یکی از فیلم اولی‌های جشنواره چهل و یکم فیلم فجر بود که کت چرمی را ساخته است. این فیلم به تهیه‌کنندگی کامران حجازی یکی دیگر از فیلم‌هایی است که بنیاد سینمایی فارابی تولید آن را بر عهده داشته است. میرزامحمدی که از سینمای کوتاه پا به عرصه فیلمسازی گذاشته است پیش از این آثار کوتاهی از جمله فیلم ماشوم را ساخته است که مورد تحسین جشنواره‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

دانلود فیلم سینمایی کت چرمی

تهیه‌کننده کت چرمی کامران حجازی است. او سال گذشته فیلم مرد بازنده ساخته محمدحسین مهدویان را تهیه کرده بود و مهدویان که سریال سقوط با مشاوره او در فیلیمو منتشر شده است، مشاور کارگردان کت چرمی نیز هست. همین ترکیب پشت دوربین کافی است تا بازیگران جلوی دوربین همان بازیگران تجربه‌های قبلی مهدویان و حجازی باشند. جواد عزتی از مرد بازنده و سریال زخم کاری پا به کت چرمی گذاشت و سارا حاتمی نوجوان نوظهور بازیگری که در سریال زخم کاری درخشید هم در این فیلم حضور دارد.

فیلم سینمایی کت چرمی

عوامل ساخت

1- کارگردان: حسین میرزامحمدی

2- تهیه کننده: کامران حجازی

3- نویسنده: مسعود هاشمی‌نژاد

4- مدیر فیلمبرداری: آرمان فیاض

5- مجری طرح: پیمان حجازی

6- مشاور کارگردان: محمدحسین مهدویان

7- تدوین: عماد خدابخش

8- آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست

9- مدیر تولید: پیمان حمیدی

10- مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی

طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه: بهزاد جعفری‌طادی، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، برنامه‌ریز: افشین رضائی، دستیار اول کارگردان: علیرضا هاشمی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده، جانشین تولید: فرامرز رضایی، دستیار تولید: سعید رضا صاحبی، مدیر تدارکات: محسن مقاره عابد، منشی صحنه: گل کوشان، فیلمبردار پشت صحنه: شیما رئیسی، عکاس: امید صالحی، روابط عمومی: عطیه موذن، تبلیغات: استودیو شهرفرنگ، محصول بنیاد سینمایی فارابی و موسسه ایوان آفرینش.

دانلود فیلم کت چرمی

افتخارات

نسخه‌ای از فیلم سینمایی کت چرمی برای نخستین بار در چهارمین روز از چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد.

1- عباس بلوندی نامزد بهترین طراحی صحنه

2- عماد خدابخش نامزد بهترین تدوین

3- آرمان فیاض نامزد بهترین فیلمبرداری

4- مسعود هاشمی‌نژاد نامزد بهترین فیلمنامه

5- ستاره پسیانی نامزد بهترین نقش مکمل زن

6- سارا حاتمی برنده بهترین نقش مکمل زن

7- رؤیا تیموریان نامزد بهترین نقش مکمل زن

8- جواد عزتی نامزد بهترین نقش اول مرد

9- حسین میرزامحمدی نامزد بهترین کارگردانی

10- کامران حجازی نامزد بهترین فیلم

11- حسین میرزامحمدی نامزد بهترین فیلم اول

دانلود فیلم کت چرمی

نقد و  نظر منتقدان درباره فیلم کت چرمی

عباس مدحجی | کت چرمی درامی ست که تنه به تنه  نوآر یا حتی در شاخص‌هایی نئونوآر می‌زند با تلاش برای استفاده از شاخصه‌های کلیدی ژانر. قهرمان افسرده با گذشته‌ای غمگین و هدف اصلاح و انتقام. اما این نوآر ایرانی چنان که به شاخصه های ژانر وفادار است به بدیع بودن و خلاقیت وفا ندارد. استفاده از کلیشه های متعددی مثل چک سفید امضا، نجات اعدامی از پای چوبه دار، درخواست پول برای رضایت، رئیس ترسو، پلیس خوب و… چنان در تاروپود فیلم تنیده شده که شاکله‌های اصلی آن را سراسر پوشانده و اسکلتی کلیشه‌ای به آن داده. گویی که سناریست تلاش داشته فرمولی از پیش تعیین شده و آشکار را مجددا اثبات کند.

دانلود رایگان فیلم کت چرمی

افشین علیار | سوژه اجتماعی بستر‌سازی مناسب می‌خواهد و قطعاً پژوهش و تحقیق لازم دارد. زمانی که عیسی نمی‌تواند شخصیت مستقل باشد، چگونه می‌توانیم او را به عنوان یک ناجی بپذیریم؟ اساساً شخصیت او به عنوان کارمندی که در حرفه خودش جسور است و سعی دارد بر خلاف جهت آب حرکت کند و از مرسومات اداری دوری کند تا به هدفش برسد به شدت تکراری است. نکته منفی این تعریف می‌تواند این باشد که انتخاب جواد عزتی برای شخصیت عیسی فرهمند اشتباه بوده‌است، چراکه او ما را به یاد جواد عزتی «مرد بازنده» می‌اندازد. مطابق همان شخصیت احمد خسروی درون‌گرا و تلخ که می‌خواهد خودش به تنهایی با فساد اداری کشور مبارزه کند و با توبیخ‌های پی در پی مواجه می‌شود. عدم پرداخت و پردازش لازم در فرآیند فیلمنامه، تلاش فیلمساز را کاملاً پس زده و در چنین شرایطی ما با یک اثر الکن طرف هستیم که جز شعار دادن آن هم با کلیشه‌ای‌ترین حد ممکن کاری از دستش ساخته نیست. پس این گونه می‌توانیم بگوییم که ایده مورد نظر به دلیل عدم پرداخت تلف شده‌است و هر چقدر تلاش می‌کند نمی‌تواند رو به جلو باشد. زمان فیلم می‌تواند ساعت‌ها ادامه داشته باشد، چون فیلمساز سعی داشته مخاطب را متأثر سوژه‌اش کند، اما تأکید بر احساس‌گرایی فیلم یا ساختن قهرمان از عیسی تبدیل به سینما نشده‌است و به هیچ‌وجه نه‌تن‌ها شخصیت عیسی، بلکه ثریا را هم نمی‌توانیم باور کنیم.

دانلود فیلم کت چرمی بدون سانسور

جواد عزتی مهم‌ترین بازیگر کت چرمی است اما بهترین بازیگر فیلم سارا حاتمی‌ است؛ دختر نوجوانی که با «زخم کاری» دیده شد و در نخستین تجربه سینمایی‌اش نمایشی درخشان دارد. پانته‌آ پناهی‌ها هم نمایش قابل قبولی دارد اما عزتی در کت چرمی به تکرار افتاده و نقش‌آفرینی‌اش برای مخاطب تازگی ندارد، درست مثل «صابر ابر» و «بهزاد خلج» که هیچ‌کدام نمایش بدی ندارند، اما تکراری‌اند و همین تکرار، به نقطه ضعف فیلم تبدیل می‌شود.

کت چرمی در امتداد مسیر «مرد بازنده» و قبل‎تر از آن «لاتاری» و در کنار فیلم‌هایی مثل «شنای پروانه» مسیر جدیدی در سینمای اجتماعی ایران باز کرده‌اند. مسیری که آشکارا از تلخی‌های بی‌پایان و بن‌بست‌نمایی فاصله می‌گیرد و از پایان‌بندی‌های امیدبخش و روشن واهمه ندارد. کت چرمی با کمی خلاقیت می‌توانست فیلم مهم‌تری باشد اما در وضع موجود، یک فیلم متوسط است. فیلمی سرگرم‌کننده و تاحدی تأمل‌برانگیز که عمیق نمی‌شود و احتمالاً به ماندگاری نمی‌رسد.

دانلود فیلم کت چرمی با لینک مستقیم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها