دانلود فیلم فیلم جن زیبا با لینک مستقیم  کیفیت 4K Ultra HD

دانلود فیلم سینمایی فیلم جن زیبا با کیفیت های 480p، 720p، 1080p، BluRay و لینک مستقیم

فیلم سینمایی فیلم جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی و بازی فرهاد اصلانی

دانلود فیلم جن زیبا

دانلود فیلم جن زیبا

نام فیلم : فیلم جن زیبا (Beautiful Jinn) | محصول کشور : ایران | ژانر : درام، عاشقانه | امتیاز ( IMDB )  : 7.4/10

زبان : فارسی |  کارگردان : بایرام فضلی | تهیه کننده : مهرداد فرید | نویسنده : بایرام فضلی

مخاطب : بزرگسال | سال تولید : 1396 | تاریخ انتشار : 1399 |  مدت زمان : 81 دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر

Download Beautiful Jinn Iranian Movie Directed By Bayram Fazli

فیلم ایرانی جن زیبا « Beautiful Jinn » به کارگردانی بایرام فضلی ( Bayram Fazli ) و تهیه کنندگی مهرداد فرید در سال 1396 به زبان فارسی تهیه و تولید شده است.

بازیگران فیلم جن زیبا همراه با نقش :

در این فیلم بازیگران مطرحی از جمله : نورگل یشیلچای Nurgül Yesilçay بازیگر ترک، در نقش ( دلارام ) فرهاد اصلانی، در نقش ( یدالله ) لیلا زارع، لیلا موسوی، محرم زینالزاده، میثم پویانفر، علی اکبر جعفری، هوشنگ رادی پور، منظر لشگری و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان جن زیبا

سینمایی جن زیبا فیلمی است که دو بازیگر اصلی آن در نقش دو دیوانه فرو رفته اند؛ عاشقانه‌آی که در آن هر دو طرف قضیه، مجنون و لیلی، به جنون دچار هستند یدالله (با هنرمندی فرهاد اصلانی) در یک تیمارستان کار می‌کند و به تازگی بخاطر فوت همسرش تنها شده. در همین حال دلارام (با هنرمندی نورگل یشیلچای) که در تیمارستان بستری است برای دیدن فرزندش از یدالله کمک می‌خواهد. یدالله یک سال است زنش را از دست داده و حالا غمگین است. او شب‌ها در خانه بزرگ و قدیمی‌اش تنهاست دلارام به کمک یدالله از آسایشگاه فرار و در خانه یدالله پناه می گیرد و یدالله عاشق و شیدای این جن زیبا می شود و…

 

لینک های دانلود قانونی جن زیبا

دانلود با کیفیت 1080p HQ – حجم 2.09 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود با کیفیت 1080p – حجم 1.52 گیگابایت – 5500 تومان

دانلود با کیفیت 720p – حجم 856 مگابایت – 5200 تومان

دانلود با کیفیت 480p – حجم 550 مگابایت – 5100 تومان

 

 

معرفی فیلم :

فیلم جن زیبا « Beautiful Jinn » به کارگردانی بایرام فضلی ( Bayram Fazli ) و تهیه کنندگی مهرداد فرید در سال 1396 به زبان فارسی تهیه و تولید شده است.این فیلم  به خاطر حضور نورگل یشیلچای ( Nurgül Yesilçay ) بازیگر زن ترکیه ای با حواشی فراوانی همراه شد تا جایی برخی گفتن با حضور این بازیگر مخالفت شده و بعد موجی از تاییدها و تکذیب ها به راه افتاد. اما در هر صورت این فیلم با قصد حضور در جشنواره فجر ساخته شد ولی پذیرفته نشد. بیشتر سکانس های این فیلم زیر باران و در شهر زیبای اصفهان فیلمبرداری شده است در نهایت در بهمن ماه 1397 اکران عمومی شد و به فروشی نزدیک به 1 میلیارد و 141 میلیون تومان دست پیدا کرد.

فرهاد اصلانی در فیلم جن زیبا

عوامل ساخت :

تهیه کننده اجرایی در ترکی ه: Altinay Persian – مجری طرح : علی اسفندیاری – تدوینگر : ابراهیم سعیدی – موسیقی : امیرعباس لطیفی – صداگذاری، میکس و ترکیب صدا : حسین قورچیان – برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : علی تهرانی – صدابردار : حسین حجازی – طراح گریم : علیرضا جوادپور – طراح صحنه و لباس : افسانه میرمحمدی – جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری : التن نوری – جلوه‌های ویژه‌ی میدانی : مرتضی اکبری – عکاس : علیرضا آب‌آب

نورگل یشیلچای در فیلم سینمایی جن زیبا

نورگل یشیلچای Nurgül Yesilçay در نقش ( دلارام ) در فیلم جن زیبا

نورگل یشیلچای Nurgül Yesilçay در فیلم جن زیبا

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها