دانلود شب های مافیا ۴ فصل ۵ قسمت ۳ کامل با لینک مستقیم و کیفیت (Full HD)

دانلود شب های مافیا 4 فصل 5 قسمت 3 سوم به کارگردانی سعید ابوطالب.

(قسمت سوم فینال فینالیست های شب های مافیا اضافه شد)

دانلود شب های مافیا 4 فصل 5 قسمت 3

دانلود شب های مافیا 4 فصل 5 قسمت 3 سوم

عنوان اثر : شب های مافیا | محصول کشور : ایران | ژانر : خانوادگی، اجتماعی، معمایی

 کارگردان : سعید ابوطالب | مجری : محمدرضا علیمردانی | مدیر فیلمبرداری : فرشید فرجی

سال تولید : 1400 | تاریخ انتشار : 1401 | تعداد قسمت ها :  – نامشخص

مدت زمان این قسمت : 2ساعت و 23 دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر | روز انتشار : سه شنبه 21 تیرماه 1401 ساعت 8 صبح

شب های مافیا «Shabhaye Mafia»به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب در سال 1400 تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان :

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

قسمت 57  (شب های مافیا 4 – فصل 5 قسمت 3 (قسمت سوم فینال فینالیست ها) :

کیفیت BluRay

کیفیت 1080p HQ

کیفیت 1080p

کیفیت 720p

کیفیت 480p

بازیگران:

خداداد عزیزی، حامد آهنگی، مجید واشقانی، پوریا پورسرخ، حسین مهری، آشا محرابی، مریم مومن، ایمان صفا، علی اوجی، فلامک جنیدی، کمند امیرسلیمانی و لیندا کیانی بازیگران این سری از سریال شب های مافیا هستند.

درباره سریال شب های مافیا:

شب های مافیا «Shabhaye Mafia»به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب در سال 1400 تهیه و تولید شده است. این مجموعه بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌است. در هر فصل از این مجموعه یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، دوازده نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت می‌کند و آنها به اتفاق محمدرضا علیمردانی که در بازی به او لیدر یا برگزارکننده می‌گویند بازی را کاملا رئال (واقعی) و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند.

سعید ابوطالب پیش از «شب‌های مافیا»، «رالی ایرانی 1.2»، «سرزمین دانایی»، «هفت روز و هفت ساعت»، «دستم را بگیر» و «شام ایرانی» را در قالب رئالیتی‌شو (reality show) در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده است. کاوه آفاق نیز قطعه‌ای را برای «شب‌های مافیا» خوانده که به عنوان تیتراژ پایانی پخش می‌شود و ساخت موسیقی متن نیز برعهده آمین ملک است. پخش این مسابقه از روز سه‌شنبه 27 آبان ماه 1399 در شبکه نمایش خانگی آغاز شد و به‌صورت هفتگی و در روزهای سه شنبه توزیع می‌گردد شما میتوانید این رئالیتی شوی زیبا را به صورت نیم بها و مستقیم از سبزمدیا دانلودکنید.

تیزر مسابقه شب های مافیا:

 

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها