دانلود فیلم سینمایی بی صدا حلزون با کیفیت عالی (Full HD)

دانلود فیلم بی صدا حلزون (Soundless) به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده

لینک های دانلود فیلم بی صدا حلزون در دو نسخه ناشنوایان و عادی قرار گرفت.

دانلود فیلم بی صدا حلزون

دانلود فیلم بی صدا حلزون

عنوان اثر: بی صدا حلزون | محصول: ایران | ژانر: درام، خانوادگی

  کارگردان: بهرنگ دزفولی زاده | تهیه کننده: مرتضی شایسته | نویسنده: محمدرضا رهگذر

رده سنی: خانواده | سال تولید: 1398 | تاریخ انتشار: 1402 |  مدت زمان: یک ساعت و 26 دقیقه

فیلم سینمایی بی صدا حلزون «Soundless» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده و تهیه کنندگی مرتضی شایسته در سال 1398 تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان:

داستان فیلم درباره خانواده ای کم شنواست: الهام با بازی هانیه توسلی زنی کم‌شنوا است که با همسر کم‌شنوای خود، سعید با بازی محسن کیایی مشکل بزرگی دارد و این مشکل منجر به جدایی آنها شده است. الهام می‌خواهد پسر کم‌شنوایش عمل کاشت حلزون را انجام بدهد تا بتواند به مدرسه بچه‌های شنوا برود و از نعمت شنیدن برخوردار شود و سعید با این عمل سر ناسازگاری دارد و دلش نمی‌خواهد که یگانه فرزند آنها یعنی مهرشاد زیر تیغ این جراحی برود.

لینک های دانلود فیلم بی صدا حلزون

دانلود با کیفیت BluRay

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

 

لینک های دانلود فیلم بی صدا حلزون نسخه ناشنوایان 🧏

دانلود با کیفیت BluRay

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

بازیگران:

در این فیلم هانیه توسلی در نقش (الهام)، مهران احمدی در نقش (امیر)، محسن کیایی در نقش (سعید)، پدرام شریفی در نقش (ساعد)، بهنوش بختیاری و علیرضا جلالی تبار به هنرمندی پرداخته‌اند.

درباره فیلم:

فیلم سینمایی بی صدا حلزون «Soundless» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده و تهیه کنندگی مرتضی شایسته در سال 1398 تهیه و تولید شده است. فیلم بهرنگ دزفولی زاده روایتی احساسات برانگیز و عاشقانه دارد. فیلم «بی صدا حلزون» که نخستین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و نامزدی بهترین کارگردان فیلم اول را برای بهرنگ دزفولی‌زاده به ارمغان آورد، پیش از این در جشنواره های سینمایی مختلفی از جمله سائوپائولو موسترا برزیل، چانتا هند، بیست و دومین دوره جشنواره Pyeongtaek International Film Festival (2022) کره جنوبی و هشتمین دوره جشنواره Hungarian Disability Film Festival در بوداپست مجارستان شرکت داشته است. این درام اجتماعی همچنین در سیزدهمین دوره جشنواره یونیورسال نامزد دریافت جوایز بهترین فیلم درام و بهترین بازیگر نقش اول زن شد. این فیلم از پانزدهمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی سان فرانسیسکو نیز جوایز بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن (هانیه توسلی)، بهترین مدیر فیلمبرداری (محمد رضا جهان پناه) و بهترین فیلم را دریافت کرد.

«بی‌صدا حلزون» اولین فیلم بلند سینمایی بهرنگ دزفولی‌زاده است که در بیش از 30 لوکیشن فیلمبرداری شده و یکی از پرلوکیشن‌ترین فیلم‌های اول محسوب می‌شود. بهرنگ دزفولی‌زاده پیش از این بیش از 80 فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را عکاسی کرده و سازنده 9 فیلم کوتاه مستند و داستانی بوده که در اکثر جشواره‌های خارجی و داخلی حضور داشته است. فیلم کوتاه «استون» در گروه هنر و تجربه اکران عمومی شده است.

عوامل ساخت:

تهیه‌کننده: مرتضی شایسته، سرمایه‌گذار: بیژن بافکار، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان‌پناه، فیلم‌نامه‌نویس: محمدرضا رهگذر، تدوین‌گر: سپیده عبدالوهاب، آهنگ‌ساز: رضا شبیری، مدیر تولید: مجتبی متولی،منشی صحنه: شیدا باسمه‌چی ، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان:ایمان غیرتمند، طراحی جلوه‌های بصری :امین انتشاری طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح چهره‌پردازی: سودابه خسروی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده، عکاس: مریم مجد، روابط عمومی: علی صادقیان، غزاله اصلان‌بیک، پخش: هدایت فیلم، پخش بین‌الملل: موسسه «فرست‌اسکرین فیلم»(سولماز اعتماد). و…

تیزر فیلم بی صدا حلزون:

 

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها