دانلود قسمت اول مسابقه پدرخوانده با لینک مستقیم و کیفیت (Full HD)

دانلود قسمت اول سریال پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب.

دانلود قسمت اول سریال پدرخوانده

دانلود قسمت اول سریال پدرخوانده

عنوان اثر : پدرخوانده | محصول کشور : ایران | ژانر : خانوادگی، اجتماعی، معمایی

 کارگردان : سعید ابوطالب | گرداننده : کامبیز دیرباز | مدیر فیلمبرداری : شهرام رحیمی

سال تولید : 1401 | تاریخ انتشار : 1401 | تعداد قسمت ها :  – نامشخص

مدت زمان این قسمت : 2 ساعت و 39 دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر | تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آذرماه 1401

پدرخوانده «The Godfather»به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب در سال 1401 تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان :

«پدرخوانده» یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند. براساس سناریویی که برای «پدر خوانده» طراحی شده، 11 شرکت کننده در بازی حاضر می‌شوند که  این افراد شامل سه مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند، هفت شهروند و یک نقش مستقل هستند…

لینک های دانلود قسمت اول

دانلود با کیفیت BluRay

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

بازیگران :

مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، بهاره افشاری، حسن سلیمانی، بهنام تشکر، ترلان پروانه، پژمان بازغی، امیرحسین رستمی، امیرمهدی ژوله، کامران تفتی، علی صبوری، سمیرا حسن پور، بیژن بنفشه خواه، شکیب شجره، عباس غزالی، سیما تیرانداز، صحرا اسدالهی، امیرحسین مدرس، معین ضد ( زندی)، سید جواد هاشمی، سپند امیر سلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، فرزاد حسنی، باربد بابایی، علی صالحی، ارسلان قاسمی، السا فیروز آذر، محمد نادری، میثم درویشان پور، شیدا یوسفی، امیر کربلایی زاده، هومن خیاط، نیکی میربها، ابوالفضل همراه، کیمیا بابایان، مجتبی پوربخش و حسام‌ محمودی به عنوان شرکت کننده در «پدر خوانده» حاضر هستند.

درباره سریال :

پدرخوانده «The Godfather»به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب در سال 1401 تهیه و تولید شده است. «پدر خوانده» عنوان رئالیتی‌شو جدید سعید ابوطالب است که براساس بازی مافیا طراحی و ساخته شده است.
ابو طالب بعد از تجربه ساخت رئالیتی‌شو «شب‌های مافیا» که براساس بازی «مافیا» طراحی شده بود، اثر جدید خود با نام «پدر خوانده» را هم بر پایه این بازی جذاب طراحی کرده است. او درباره تفاوت این دو رئالیتی شود می‌گوید :«مافیا با سبک و شیوه‌های مختلفی بازی می‌شود و ما آن را حتی الامکان در سناریوی رئالیتی شومان ساده کردیم، چون خیلی از مردم پلیر حرفه‌ای یا گرداننده نیستند. طی دو سال گذشته مخاطبان نقاط ضعف آن سناریو را به ما تذکر دادند و این ضعف‌ها به مرور حل شد. در فصل چهارم متوجه شدیم این سناریو دیگر کارکرد ندارد. چون مخاطب ما این بازی را ده‌ها بار دیده و از دقایق صدِ بازی به بعد، بازی برایشان جذابیت پیگیری ندارد. بر همین اساس «پدر خوانده» را با سناریوی جدید طراحی کردیم. در واقع «پدرخوانده» در قیاس با «شب‌های مافیا» سناریوی پیچیده‌ای دارد و فقط یک ماه بازیگران مشغول یادگیری و تمرین آن بوده‌اند.» لوکیشن این برنامه انبار فرضی قاچاق مافیای سیسیل ایتالیا است و در یک سناریو 11 نفره شامل سه مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند، 7 شهروند و یک نقش مستقل پیش می‌رود.

سایر عوامل تولید و ساخت:

عوامل اصلی پروژه عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: سعید ابوطالب، انتخاب بازیگر: عرفان حسینی، سرپرست گروه طراحی، بازی: مرتضی ابوطالب، برنامه ریز: رویا عطارزاده، طراح صحنه: یاسر سنایی، مدیر فیلمبرداری: شهرام رحیمی، مدیر صدابرداری: میثم حسنلو، طراح لباس: سروناز امیدی، سرپرست تدوین: سیامک مهماندوست، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

تیزر مسابقه پدرخوانده :

 

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها