دانلود فیلم سینمایی قصه عشق پدرم با کیفیت عالی (Full HD)

دانلود فیلم قصه عشق پدرم با کیفیت های 480p & 720p & 1080p & HQ_1080 & BluRay و لینک مستقیم

فیلم قصه عشق پدرم (Gheseye Eshgh e Pedaram) به کارگردانی محمدرضا ورزی.

دانلود فیلم قصه عشق پدرم

دانلود فیلم قصه عشق پدرم

عنوان اثر: قصه عشق پدرم | محصول ایران | ژانر:  اجتماعی، خانوادگی

  کارگردان: محمدرضا ورزی | تهیه کننده: محمدرضاشریفی نیا | نویسنده: محمدرضا ورزی

مخاطب: خانواده  | سال تولید: 1391  | تاریخ انتشار: 1400  |  مدت زمان: 100 دقیقه | کیفیت: انتخابی کاربر

فیلم سینمایی قصه عشق پدرم «Gheseye Eshgh e Pedaram» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی محمدرضاشریفی نیا در سال 1391 تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان:

این فیلم روایتگر داستان پدری است که سالهاست در انتظار بازگشت پسرش از جبهه،بارها به دفتر معراج مراجعه کرده و با وجود اینکه فرزندان دیگر و اطرافیان او را متقاعد میکنند که بازگشتی در کار نیست و فرزندش شهید رسیده اما وی امید خود را از دست نمیدهد.

لینک های دانلود فیلم قصه عشق پدرم

دانلود با کیفیت BluRay

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

بازیگران:

(زنده یاد) چنگیزجلیلوند/مصطفی زمانی/ مهراوه شریفی نیا/امیریل ارجمند/محمدرضا شریفی نیا/ بهنوش طباطبایی/حسین محب اهری/هایده حائری/سلیمه رنگزن/ محسن صادقی نسب/ فرزانه سهیلی/یوسف خلج/علی خلج/ بازیگران این فیلم هستند.

درباره فیلم:

قصه عشق پدرم فیلمی به کارگردانی محمدرضا ورزی محصول سال 1391 است.‌ این فیلم پس از 9 سال ساخت در مرداد 1400 به نمایش درآمد. به گفته کارگردان این فیلم، «قصه عشق پدرم» اولین فیلم دفاع مقدسی است که در بخش خصوصی تولید شده و یک ریال حمایت دولتی نداشته است و مرحوم چنگیز جلیلوند که بیشتر به عنوان یک دوبلور خاطره‌ساز در اذهان عمومی نقش بسته بود نیز در این فیلم با ایفای نقش پدر چهره تازه‌ای از هنر خود را به نمایش گذاشته که تماشاگران را تا پایان فیلم با خود و قصه‌اش همراه‌ می‌کند.

سایر عوامل تولید و ساخت:

نویسنده و کارگردان: محمدرضا ورزی / تهیه کننده: محمدرضا مصباح / مدیر فیلمبرداری فرشاد خالقی/ موسیقی متن:بهزادعبدی / تدوین: احسان جعفری / طراح صحنه: علی تابع امام / طراح گریم: شهرام خلج / صدابردار: امیر شاهوردی / صداگذار: علیرضا علویان / مدیر تولید:حسین باقریان / منشی صحنه: گلنوش انتظامی / مشاور پروژه:علی لدنی / مجری طرح: مسعود عجمی.

تیزر فیلم قصه عشق پدرم:

 

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها