دانلود قسمت 2 فصل 5 ارتش سری با لینک مستقیم و کیفیت (Full HD)

دانلود قسمت دوم فصل پنجم سریال ارتش سری به کارگردانی سعید ابوطالب.

دانلود قسمت دوم فصل پنجم سریال ارتش سری

دانلود قسمت دوم فصل پنجم سریال ارتش سری

عنوان اثر : ارتش سری | محصول کشور : ایران | ژانر : خانوادگی، اجتماعی، معمایی

 کارگردان : سعید ابوطالب | گرداننده : امیر علی نبویان | مدیر فیلمبرداری : شهرام رحیمی

سال تولید : 1401 | تاریخ انتشار : 1402 | تعداد قسمت ها :  – نامشخص

مدت زمان : 2 ساعت و 2 دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر | روز انتشار قسمت دوم فصل پنجم : یکشنبه 25 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 8 صبح

سریال ایرانی ارتش سری «Secret Army»به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب در سال 1401 تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان:

سریال «ارتش سری»، یک بازی گروهی استدلالی و استنتاجی است که داستان فرضی آن برگرفته از سریال پرطرفداری است به همین نام با موضوع وقایع جنگ جهانی دوم: نبردی میان پارتیزان ها و ارتش آلمان نازی برای نجات خلبان ها. داستان این سناریو از این قرار است: در خلال جنگ‌جهانی دوم، ده نفر از بازیگران در نقش های متفاوت پارتیزان ، سرهنگ کسلر ، گشتاپو، خلبان، راینهارد و …. در کافه کاندید واقع در بلژیک 1945 جمع می شوند تا یک بازی واقعی و‌ رئال را انجام دهند‌.

لینک های دانلود قسمت چهاردهم  (قسمت دوم فصل پنجم)

دانلود با کیفیت BluRay

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

بازیگران:

در این سریال پژمان بازغی، بهنام تشکر، سروش جمشیدی، عباس جمشیدی فر، میثاق جمشیدی، شقایق دهقان، محیا دهقانی، رامین راستاد، امیرحسین رستمی، حسین رفیعی، عبدالله روا، امین زندگانی، امیرمهدی ژوله، متین ستوده، کوروش سلیمانی، شکیب شجره، مهدی صبایی، مهسا طهماسبی، الیکا عبدالرزاقی، خداداد عزیزی، مهراب قاسم خانی، بهار قاسمی، شهرام قائدی، شبنم قلی خانی، محمد لقمانیان، فرزین محدث، آشا محرابی، مریم مومن، حسین مهری، غلامرضا نیکخواه و کیانا دژکامه به هنرمندی پرداخته‌اند.

درباره سریال:

سریال ارتش سری به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر رئالیتی شو و گیم شو می‌باشد. سریال «ارتش سری»، یک بازی گروهی استدلالی و استنتاجی است که داستان فرضی آن برگرفته از سریال پرطرفداری است به همین نام با موضوع وقایع جنگ جهانی دوم: نبردی میان پارتیزان ها و ارتش آلمان نازی برای نجات خلبان ها. داستان این سناریو از این قرار است: در خلال جنگ‌جهانی دوم، ده نفر از بازیگران در نقش های متفاوت پارتیزان ، سرهنگ کسلر ، گشتاپو، خلبان، راینهارد و …. در کافه کاندید واقع در بلژیک 1945 جمع می شوند تا یک بازی واقعی و‌ رئال را انجام دهند‌.

سعید ابوطالب مستندساز ایرانی سال‌ها است که با ساخت رئالیتی‌شوهای مختلف در ایران شناخته می‌شود. ابوطالب که زمانی نماینده مجلس نیز بود بعد از آنکه از کار سیاست فراغت پیدا کرد به سراغ ساخت برنامه‌های ترکیبی و تفریحی رفت. از رالی ایرانی و شام ایرانی تا مسابقه شب‌های مافیا. شب‌های مافیا یکی از معتبرترین بازی‌های سرگرمی ایرانی است که مخاطبان بسیاری را جذب کرد. حالا ابوطالب در فرمت و شکل متفاوتی به سراغ ساخت مسابقه ارتش سری رفته است.

سایر عوامل تولید و ساخت:

تهیه کننده و کارگردان: سعید ابوطالب، مجری طرح: مجتبی ابوطالب، مدیر تولید: احمد مرادی، گرداننده: امیر علی نبویان، انتخاب بازیگر: عرفان حسینی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: روبا عطارزاده اصل، دستیار فنی کارگردان: امین پورمحمدیان، دستیار هنری کارگردان: مرتضی ابوطالب، عکاس: مسعد اشتری.و…

تیزر مسابقه ارتش سری:

 

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها